Om en vecka

Vid den här tiden nästa vecka kommer jag må bättre. Jag säger inte att jag mår dåligt nu, men jag vet att jag kommer må bättre om en vecka. Varför? Jo, för då har jag tillbringat ett dygn ihop med mina själsliga bröder.

Få saker laddar de berömda batterierna så bra som lite tid ihop med dem. Nerdsnack, filosofi, förståelse, terapi. Resonemang, meningsskiljaktigheter, support och erfarenhetsutbyte. Mat, pilsner och sprit. Jag längtar redan. 

Samtidigt, på Kullåsgatan, låter det som om en geting bestämt dig gör att bygga bo i ventilen i övre toaletten. Noterar det på listan över saker jag behöver få gjort. Tids nog. Först nu dock: #nerdcamp  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kungsleden 2016: Jakten på tält

Tanzania 2018/1: På menyn - Fläsk och fisk

Viktigt meddelande! Byte av plattform och adress!